F.A.Q.
Hvordan kontakter jeg Aristoi?
Kontakt os her
Hvordan kan jeg reservere en vare?
Du kan nemt og hurtigt reservere en vare hos Aristoi, hvis du henvender dig på denne e-mailadresse; contact@aristoi.dk. Vores medarbejdere vil sørge for at kontakte dig og finde den løsning, som der passer dig bedst.
Er produkterne på Aristoi ægte/ authentiske?
Aristoi står 100% inde for alle produkter vi tilbyder.
Vi har opbygget et tæt samarbejde med kvalificerede leverandører, som gør det muligt at garantere autenticiteten på alle vores udbudte produkter. Alle varer får et grundigt gennemsyn. Igennem www.certilogo.com har du mulighed for at følge op på største delen af vores produkters autenticitet.
Hvordan betaler jeg?
Aristoi modtager betaling via Mastercard, VISA-Dankort, VISA Electron, VISA, Viabill og MobilPay. Alle beløbene er i DKK (Danske kroner) inkl. moms
Hvorfor har jeg ikke modtaget min ordrebekræftelse?
Tak for tålmodigheden. Vores medarbejdere vil sørge for at gensende din ordrebekræftelse, hvis du henvender dig på denne e-mail-adresse: contact@aristoi.dk.
Betaler køber for levering og returnering?
Levering og returnering er altid gratis hos Aristoi.
Bemærk! Du kan frit returnere dine varer inden for 14 dage.
Læs mere her
Hvor længe er jeres levering?
1-3 dage fra du har aflagt en ordre hos os.
Hvordan kan jeg returnere en vare?
Du kan nemt returnere en ordre inden for 14 dage. Læs mere og følg guiden her
Hvordan skal varen returneres?
Varen skal returneres i samme emballage og stand, som leveret. Læs mere her
Hvordan kan jeg finde min ordre?
Via dit tracking-nummer fra din tilsendte ordrebekræftelse kan du følge din ordre i processen.